Karelerin oranlarının önemi
YAZAN
Ömer Akdağ
GamingBold 'a konuşan Ubisoft Montreal 'in baş programcısı Francis Boivin şunları söyledi:
' FPS oranı oynanış ve kontroller açısından çok önemlidir. FPS'den ödün vermek istemezsiniz.'
Bazı teknik bilgiler de veriyor ama teknik bilgiye sahip olmadığım için affınıza sığınarak çevirmemeyi tercih ediyorum, çevirsem kesin yanlış olacak. Söylediklerinin İngilizcesi şöyle: 'Watch Dogs uses the same post-process anti-aliasing solution on both Xbox One and PS4. Each frame, a custom SMAA filter is applied on the image. On top of that, we smooth the image even more by using a temporal solution; that is, by re-projecting each pixel to its position in the previous frame and by letting each go through a set of heuristics tailored for the game, we’re able to further reduce visible aliasing.'
Sonuç olarak FPS'nin öneminden ve bu konuda ödün vermemek için kareleri nasıl süreçlerden geçirdiklerinden bahsediyor. Ama yine Ubisoft'tan geçenlerde gelen şu haberi de hatırlamadan edemedim: http://oyungezer.com.tr/haber/37028-the-crew-ps4te-de-x-oneda-da-1080p-30-fps