3. Bölüm'de derecelide öncelikli odağımız eşleştirme isabetliliği ve adalet oldu. Sistemimizi tekrar gözden geçirerek farklı beceri kademelerindeki oyuncular için bu kilit noktaları iyileştirecek bazı önemli düzenlemeler yaptık. Gizli tarifimizi tam olarak açıklamayacağız ama 3. Bölüm'de göreceğiniz şeylerle ilgili bazı bilgileri paylaşacağız.
Öncelikli oyuncu deneyimi hedeflerimiz şunlar:
Tüm beceri düzeylerinde karşılaşma kazanmanın en önemli şey olmasını istiyoruz.
Bireysel performans değerlendirmesini geliştirmek istiyoruz çünkü bunun daha adil ve dengeli karşılaşmalar bulmamıza yardımcı olacağını düşünüyoruz.
Beceri kademelerinin mevcut beceri düzeyinizi doğru şekilde yansıttığını görmenizi istiyoruz.
Farklı hesaplarda oynama motivasyonunuzun daha az ve doğru beceri kademesine ulaşma hızınızın daha yüksek olmasını istiyoruz.
Yaptığımız değişikliklerden şunları bekleyebilirsiniz
Eski hesaplarda 'çakılıp kalma' hissini yaşama olasılığı azalacak. Becerileriniz geliştiği takdirde, hesabınızın ne kadar eski olduğu fark etmeksizin beceri kademeniz bu gelişmeyi doğru şekilde yansıtacak.
Eşleştirme sisteminin isabetliliği, tüm beceri kademelerinde iyileşecek. Bu sayede, bir kademede bir aşağı bir yukarı mekik dokumak yerine beceri kademelerini daha akıcı bir şekilde tırmanabileceksiniz.
Karşılaşmaları kazanmak hâlâ en önemli faktör olsa da, Ölümsüzlük ve üstü kademelerde eşleştirmeyi geliştirmek adına bireysel performans da hesaba katılacak.
- Bu da yüksek kademelerde daha iyi karşılaşmalar ortaya koyacak.
Skorların birbirine yakın olduğu karşılaşmalarda kademe puanı kazanma/kaybetme oranı daha az olacak.
Kademe puanı eğrilerimizi düzenlediğimiz için kademeleri tırmanmak (veya düşmek) çok daha tutarlı olacak.
Kademe dağılımı düzenlendi.
Yerleştirmeler Elmas 1'e kadar çıkarıldı.
- Bu, üst düzey oyuncuların oyundaki kasma miktarını azaltacak
Planımız bu değişiklikler hayata geçtikten sonra hepsini yakından takip etmek. Gerektiğinde başka düzenlemeler yapmaya devam edeceğimizden emin olabilirsiniz. Bu değişiklikleri size sunmayı iple çekiyoruz. Lütfen 3. Bölüm'de de deneyimlerinize yönelik geribildirimlerinizi eksik etmeyin!
PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ
3.0'da devasa geliştirmeler sunmanın heyecanını yaşıyoruz! Bu düzenlemeler, geçtiğimiz birkaç ay içinde bu iş üzerinde birlikte dirsek çürüten ve muazzam çaba harcayan birçok VALORANT Ekibi'nin ürünü. Performans, ufak farklarla kazanılan bir savaş. Genellikle küçük ama kademeli olarak artan düzenlemeler yapabildik. Fakat bu sefer, bir sürü küçük düzenleme aynı anda oyuna eklendi.
Orta ve yüksek özellikli donanımlara (işlemci yükü ağırlıklı sistemlere) sahip oyuncular yaptığımız şu düzenlemeler sayesinde %6'ya varan bir performans iyileşmesiyle karşılaşabilir:
Çoklu iş parçacığı sağlama (multithreading) düzenlemeleri sayesinde yüzeylerden geçme hesaplamaları geliştirildi.
Dağıtılmış görevler için farklı çekirdeklerin iş parçacığı kullanımı performansı iyileştirildi.
Kamera hesaplamaları iyileştirildi.
Tüm haritalardaki ortam sesleri iyileştirildi.
Tüm yetenek animasyonlarında genel iyileştirmeler yapıldı.
SOSYAL GÜNCELLEMELER
Sosyal panelin üstüne imleçle gelindiğinde büyüyen bilgilendirme kartları eklendi.
- İmlecinizi arkadaş listenizdeki kişilerin üstünden geçirdiğinizde, eklediğiniz oyuncularla ilgili daha fazla bilgi edinebileceksiniz. Beceri kademesi, hesap seviyesi, Riot Hesap Adı, arkadaş notu, unvan, oyuncu kartı ve daha fazlası görebilecekleriniz arasında!
Artık özel karşılaşmalarda Riot Hesap Adı'yla grubunuza oyuncu davet edebileceksiniz.
Oyuna gelen önemli güncellemeler bu kadardı. VALORANT'a gelecek olan yeni güncellemelerin tamamına, buradan ulaşabilirsiniz.