Bülent Özdemir'in Türkiye'de ciddi bir dinleyici kitlesi bulunmaktadır. Bestelerini milyonlarca kişi dinliyor ama çoğu onu birazda işin mutfağında olduğu için tanımıyor bile. Kimine göre Türkiye'nin Carlos Santana'sı o. Türkiye'de Türk popunu yeniden sevdiren, zor beğenenlere bile keyifle dinleten bir besteci, gitar virtüözü. Sezen Aksu'nun 'Deli Kızın Türküsü', 'Kınalı Kuzum', Aşkın Nur Yengi'nin 'Siyah Beyaz', 'Uslandım Artık' Yıldız Tilbe' nin 'Hoşça kal', 'Sana Değer', Sibel Can'ın 'Lale Devri' ve son albümünde 'benim yerime de sev, Ajda Pekkan' ın 'Amazon', 'Tufan' Işın Karaca'nın 'Kalp Tanrıya Emanet' ve Ferhat Göçer in CENNET ve yeni albümündeki SEN SÖYLE HAYAT gibi daha sayamadığımız pek çok ünlü şarkıların bestecisidir.
Dünyada bas telleri aşağıda olmak üzere gitar çalan birkaç müzisyenden biri oluşu bile bir haber konusuyken magazin basınının gidip bulamadığı biri olmaktan hiç yakınmıyor. 'Herkes tanısa bu kadar rahat yaşayabilir miydim?' diye sorması boşuna değil. Çünkü o, çok bilinen kalabalıklara karışmadan müzik yapabilmenin biraz geride kalmakla mümkün olabileceğine inanıyor.