Ünlü şarkıcı ve komedyen Oğuzhan Koç, bir süredir gözlerden uzak bir hayat yaşıyor. Son olarak 2022 yılında 'Kimseler Bulamasın Bizi' singleı ile çıkış yapan Koç'un son filmi 'Yol Arkadaşım 2' de 2018 yılında vizyona girmişti. Yetenekli komedyen bir süredir internet projelerinde yer almayı tercih ediyor. Fakat son zamanlarda gündemden düşmeyen ünlü isimlerin biyografi filmleri ile ilgili yorum yapmadan edemedi! Oğuzhan Koç, biraz eleştirel biraz da esprili bir dille 'Bazı efsaneler yerinde rahmetle huzurla uyusa mı acaba?' diyerek konuyla ilgili yorumunda bulundu.
İşte, Oğuzhan Koç'un o yorumu...
Çok doğru bir yorum
Ne gerizekkalica bir yorum ya! Mesela ayla filmi olmasa kac kisi ayla ve suleyman dilbirliginin hikayesini bilecekti? Turkiye sinemasinda (sanati katmiyorum) su anda cikarilan tek herkesin izleyebilecegi kaliteli isler biyografi filmleri oluyor ve su ana kadar yapilan her isim o filmleri hakediyor. Evet belki baris manconun hatirlanmak ya da unutulmamak icin biyografi filmine ihtiyaci yok ama bizden bir nesil sonramizda baris mancoyu taniyan kisi sayisi az olacak ve zamanla azalmaya devam edecek. Ayrica herkes diye de baris mancoya demezsin yani kendine gel bir zahmet, sanki yoldan gecen herhangi biri koskoca baris mancoya film yapilmacak da kime yapilacak?
Bunu bilmeyecek ne var. Türk sinema yapımcıları inşaattan anlamayan müteahhit gibidirler. Para nereden gelirse oraya yönelirler. Dönem dönem trendler vardır ve iyi para kazandırır. Günümüz trendi ise hayatta olmayan ünlü isimlerin filmlerini yapmaktır. (Bunu sömürüp kanını emene kadar devam ederler) Türk yapımcılar kopyacı ve paragözdürler. Bunların sanatla sepetle alakaları yoktur. Sonrada Türk sineması niye yerlerde cart curt edilir. Bir diğer konu ise bir film yapımı farklı bir tarz ile ortaya çıkar. Genellikle en kaliteli yapım olur. sonra ki devam eden diğer filmler bunun kopyasıdır, kalite genellikle vasat ve vasat altı olur. Para kazanma odaklı olur. Ardından toplum tarafından doygunluk ve bıkkınlık başladığında yeni tarz ve konu arayışı başlar.