Haklı bence. Kadın veya erkek sırf güzel veya yakışıklı diye bir yerlerden torpil ile başrollerde oynuyor. Misal Bensu Soral, Hande Erçel çok mu yetenekli. Demet Evgar, Beren Saat ile asla kıyaslanamaz.
Türkiye'deki dizi sektöründeki "ünlülerin" hepsi yapay ürün. Kilit isimlerle yakınlaşmaları ile proje olarak yükseltiliyorlar. Her dönem bazı isimleri çok duyuyorsunuz değil mi? Sonraki dönem o gidiyor başkası geliyor. TV ve gazete değerini yavaş yavaş yitirdiği için artık sosyal medyadan işleniyorlar. Milyonlarca bot takipçi, aynı pozlar ile profesyonel photoshoplu fotoğraflar, "..güzelliği diye bir gerçek var" benzeri bot hesaplardan paylaşımlar, fan hesapları, kademeli artan çıplaklık, kasıtlı "sansasyonel haberler", artık her ne ilgi topluyorsa bunlarla gündemde tutarak pazar değerini artırıyorlar bu "ünlülerin". Her sektör gibi bu da kapitalizmle işliyor ve her oyuncu bir "varlık". Değeri artabilir veya azalabilir. Maalesef bu sektörün amacında kaliteli yapım yapmak da yok. Ne koysan izleniyor, yabancılar bile izliyor. Gönül isterdi ki Türkiye'de de güzel senaryosu olan, iyi yönetmeni olan, kaliteli oyunculukların olduğu kaliteli yapımlar olsaydı da gururla izleseydik keşke.
Emre Kınay da genelde gençlik dizilerinde ve genç meslektaşlarının popülaritesinden yararlanılarak tutan projelerde oynadı, Sonuçta televizyon farklı bir dünya, tiyatro farklı bir dünya, show dünyasında popülarite ve görsellik önemlidir, ayrıca yapımcı da dizinin Türkiye'de tutmasından ziyade yurtdışına satılmasını önemsiyor, kanaldan alacağı para dizinin bir bölüm maliyetini bile kurtarmaz. Bence deneyimli oyuncular dünyaca tanınan genç meslektaşlarını böyle küçümsemesinler. Her mağazanın vitrininde göz alıcı ve alıcıya gel-gel yapan ürünler vardır, o sayede müşteriyi mağazanın içine girmeye teşvik edersiniz.
Haklı bence. Kadın veya erkek sırf güzel veya yakışıklı diye bir yerlerden torpil ile başrollerde oynuyor. Misal Bensu Soral, Hande Erçel çok mu yetenekli. Demet Evgar, Beren Saat ile asla kıyaslanamaz.
Türkiye'deki dizi sektöründeki "ünlülerin" hepsi yapay ürün. Kilit isimlerle yakınlaşmaları ile proje olarak yükseltiliyorlar. Her dönem bazı isimleri çok duyuyorsunuz değil mi? Sonraki dönem o gidiyor başkası geliyor. TV ve gazete değerini yavaş yavaş yitirdiği için artık sosyal medyadan işleniyorlar. Milyonlarca bot takipçi, aynı pozlar ile profesyonel photoshoplu fotoğraflar, "..güzelliği diye bir gerçek var" benzeri bot hesaplardan paylaşımlar, fan hesapları, kademeli artan çıplaklık, kasıtlı "sansasyonel haberler", artık her ne ilgi topluyorsa bunlarla gündemde tutarak pazar değerini artırıyorlar bu "ünlülerin". Her sektör gibi bu da kapitalizmle işliyor ve her oyuncu bir "varlık". Değeri artabilir veya azalabilir. Maalesef bu sektörün amacında kaliteli yapım yapmak da yok. Ne koysan izleniyor, yabancılar bile izliyor. Gönül isterdi ki Türkiye'de de güzel senaryosu olan, iyi yönetmeni olan, kaliteli oyunculukların olduğu kaliteli yapımlar olsaydı da gururla izleseydik keşke.
Emre Kınay da genelde gençlik dizilerinde ve genç meslektaşlarının popülaritesinden yararlanılarak tutan projelerde oynadı, Sonuçta televizyon farklı bir dünya, tiyatro farklı bir dünya, show dünyasında popülarite ve görsellik önemlidir, ayrıca yapımcı da dizinin Türkiye'de tutmasından ziyade yurtdışına satılmasını önemsiyor, kanaldan alacağı para dizinin bir bölüm maliyetini bile kurtarmaz. Bence deneyimli oyuncular dünyaca tanınan genç meslektaşlarını böyle küçümsemesinler. Her mağazanın vitrininde göz alıcı ve alıcıya gel-gel yapan ürünler vardır, o sayede müşteriyi mağazanın içine girmeye teşvik edersiniz.