Ellerden Düşmeyen Elektronik Cihazlarda Geçtiğimiz 10 Yıl İçinde İndirilen En İyi Uygulamaları Açıklıyoruz!

Mobil uygulamaların ve oyunların gittikçe popülerleştiği bu zamanlarda App Annie şirketi bizler için son 10 yılda en çok hangi uygulamalarla haşır neşir olduğumuz bilgisini paylaştı.

Toplanan verilere göre son 10 yılda en çok zaman geçirilen uygulama Netflix oldu. Oyunlar arasında ise birinci sırayı Clash of Clans aldı.

7'den 70'e herkesin kullandığı Facebook, en çok indirilen uygulama oldu. Subway Surfers da 2010-2019 yılları arasında en çok indirilen oyun oldu.

App Annie şirketinin yöneticisi Amir Ghodrati, GamesBeat'e verdiği röportajda telefonların davranış ve kültürel değişimin kalbi olduğunu ve uygulamalarla oyunların bunu yansıttığını söyledi.

"2010-2019 yılları arasında dünyanın değişmesine tanık olduk. Şu an otel yerine başkalarının evini kiralıyoruz (Airbnb)...

Restoranlardan direkt yemek söylemek yerine farklı uygulamaları tercih ediyoruz (Deliveroo), konsollarda oyun oynamak yerine telefondan bu kaliteye ulaşıyoruz (PUBG Mobile)...'

En çok indirilen sosyal medya uygulamaları Facebook, Facebook Messenger, WhatsApp ve Instagram şeklinde ilerliyor.

İletişim ve sosyal medya uygulamaları kullanıcıların en çok tercih ettiği alanda yer alıyor...

Bu bağlantıda ilk 10 uygulamanın 7'si de video ve müzik uygulamalarından oluşuyor. Tinder, Netflix'ten sonra ikinci sıraya yerleşerek en çok tercih edilen flört ve buluşma uygulaması oldu. Ghodrati'ye göre; oyunlar ve diğer uygulamalar birbiriyle yarış içinde değil. Bazen oyun oynamak isterken bazen film izlemek veya müzik dinlemek istiyoruz.

"En çok indirilen oyunların her birinin farklı şirketlerden gelmesi başarının çok yönlü olduğunu gösteriyor. Clash of Clans ve Candy Crush Saga, hem en çok indirilen ve hem de en çok zaman harcanan oyunlar listesinde yer alıyor."

Monster Strike, Puzzle & Dragons, ve Fate/Grand Order tüketiciler tarafından zaman harcanan 10 yılın ilk 5 uygulaması oldu. Ghodrati'ye göre; oyunlar yenilikçiliğin en ön safhasında yer alıyor. Paylaşımcılar için uygulamalar, geliştirme eğilimindeki ilk basamak olduğu için son teknolojinin avantajlarından yararlanıyorlar. Bir piyasa büyümeye ve indirilmeye başlamasında oyun uygulamaları, insanların daha fazla indirmeye başladıkları ilk uygulama olma eğiliminde bulunuyor ve daha sonrasında büyüme gerçekleşiyor.

Geçtiğimiz 10 yıl, mobil ekonomide olağanüstü bir büyüme gerçekleşti. İndirmelerde% 5'lik bir artış ve 2019'da bir önceki yıla göre tüketici harcamalarında % 15'lik büyüme ile birlikte 2020'de de devam edecek gibi görünüyor.

2010'lu yılların başlamasıyla birlikte mobil dünyaya giriş yapan Facebook ve Subway Surfers'a baktığımızda zamanın ne kadar hızlı geçtiğini ve uygulamaların ne kadar değiştiğini görüyoruz. Bakalım ilerleyen yıllarda bizleri neler bekliyor.

Popüler İçerikler

Okullardaki Yılbaşı Kutlamalarına Gelen Yasağa Mustafa Sandal'dan "Onlara İnat 'Duble' Kutlayacağız!" Tepkisi
Görüşme Esnasında Erkeğe Maddi Sorular Sorulmasını Destekleyen Kadın Tepkilerin Odağında
Volkan Demirel, Elini Sıkmadığı Şenol Güneş'le Arasında Geçen Diyaloğu Anlattı
YORUMLAR
Pasif Kullanıcı
17.12.2019

Düzgün çevirseniz daha iyi olur. İndirilen en iyi 10 uygulama değil. En çok indirilen ilk 10 uygulama. Bir de müşteri harcamasına göre ilk 10 uygulama/oyun listeleri mevcut. İyilik kötülük üzerine bir değerlendirme yok içerikte, beğeni ile alakalı.

17.12.2019

Ben uygulama özürlüyüm :D milet telefon elinde , aklı akıllı telefon tarafından işgal edilmiş, algısı kapalı yürüyor yolda.

SEN DE YORUMUNU PAYLAŞ