Bu Zenginliğin Kaçıncı Seviyesi? Mikroplardan Korunmak İçin Market Kiralayıp Tek Başına Alışveriş Yapan Kadın

Emma isimli TikTok kullanıcısı, insanların mikroplarından korunmak için market kiraladığını anlatınca viral oldu.

Haftada bir gün marketi sadece kendisi için kapattıran Emma, herkesi açıklamaları ile şaşırttı.

Emma ve kocası Lucas, her hafta bir saatliğine marketi kendileri için kapattırıyormuş.

Böylece market alışverişlerini huzurla, mikrop olmadan yapabiliyorlarmış.

Evli çift sadece tatile, restorana ve diğer insanların evine gitmemekle kalmayıp, onlarla aynı yerde alışveriş yapmayı da kabul etmiyor.

'Biz de herkes gibi alışverişe gidiyoruz, biz de normal insanlarız.' diyor Emma.

Emma eğer zengin olmasalardı, elbette market kiralamak gibi bir şey yapamayacaklarını söylüyor.

Miktarı net olarak paylaşmasa da 'Oldukça pahalı.' diyor. Kendisine inanmayan bir kullanıcıya cevap olarak da boş süpermarkette çektiği bir video yayınlamış.

"Sadece bir çalışanın bizi içeri sokmasına izin veriyoruz, o da koruyucu elbise giymek ve siperli maske takmak zorunda."

Çoğu TikTok kullanıcısı ise işleri olmadan nasıl bu kadar zengin olabildiklerini sorgulamış. Emma bunu 'Piyango bileti ile zengin olduk. Luke 19 yaşındayken kazandı.' diyerek açıklıyor.

TikTok kullanıcıları, mikrop fobisi olan bir ailenin nasıl olduğunu Emma'ya sorduklarında, kendisi bunu net bir şekilde reddetmiş.

'Mikrop fobimiz yok. Sadece mikropları sevmiyoruz.' diyor. 'Umumi tuvaletleri de kullanmıyoruz. Otelde kalmıyoruz ya da diğer insanların evlerine gitmiyoruz.' diyen Emma, elbette ailelerini ziyaret ettiklerini söylüyor.

Bu içerikler de ilginizi çekebilir;

Evlerinde Onlarla Birlikte Yaşayan İki Hayalet Olduğunu İddia Eden Çiftin Bi' Garip Hikâyesi
Yaşadığı Sedef Hastalığını Saklamaktansa Tüm Dünyayla Paylaşarak İnsanlara İlham Veren Genç Kadın
Otuzlu Yaşlarında Dede ve Anneanne Olan Çiftin Duyunca Kulaklarınıza İnanamayacağınız Hikâyesi

Popüler İçerikler

Fenerbahçe Şampiyonluk Yarışında Ağır Yara Aldı, Icardi ve Galatasaray'dan Gönderme Geldi
Cumhurbaşkanlığı Uçağını Kullanan Gazeteci Emin Pazarcı'dan Olay Yaratan Paylaşım: "Höst, Helaldir Helal"
Dilan Polat Tahliye Olabilir! Avukatı Başvuru Yaptı, Dilan Polat Adli Tıp Kurumu’na Sevk Edilecek