Oyunların genelinde hikayeyi ve bazen de dünyayı kurtaran kahraman olarak oynarız. Karşımızdaki kötünün aksiyonlarına olan motivasyonumuz da oynamaya devam etmemizi sağlar. Oyunlarda temel sistem genelde oyuncuya motivasyon yüklemek ve psikolojik olarak yaptıklarıyla rahatlamasını ve iyi bir şeyler yaptığını hissetmesini sağlamaktır. Anlatı sanatlarında da, filmlerde de bu durum benzerdir. Çünkü yanlışa karşı olan motivasyon her zaman harekete geçiricidir. Ancak bazı oyunlar bu alışılagelmişlikten biraz sıkılmış olacak ki bizlere, kötü karakter olma deneyimini yaşatıyor.
Last Of Us Part II'yi Abby'nin Joel'i öldürdüğü bölüme kadar mı oynayıp şu açıklamanın sürpriz bozduğunu iddia ettiniz?
Bence Kratos kötü katakter değil tanrıların gerçek yüzünü ortaya çıkardığı için haklı
jetonu atarım ,adamı seçerim,alayına giderim .iyi kötü çirkin umrumda deel.