Yalnızca geçtiğimiz yılın değil, son yılların en sevilen ve en çok ödül toplayan oyunu Baldur's Gate 3'ün başarısı geliştiricilerin başına bela olmuş!
Yalnızca geçtiğimiz yılın değil, son yılların en sevilen ve en çok ödül toplayan oyunu Baldur's Gate 3'ün başarısı geliştiricilerin başına bela olmuş!
Sıra tabanlı dövüş sistemi ve CRPG yapısıyla esasen çok niş bir kitleye hitap etmesi beklenen oyun hikayesi, karakterleri, atmosferi, ince ince işlenmiş detayları ve müthiş evreni ile büyük bir başarıya imza atarak hala en çok satanlar listelerine adını yazdırmaya devam ediyor.
Yılın oyunu ödüllerini silip süpürmekle kalmayıp pek çok diğer yan kategoriyi de rakiplerine neredeyse şans bırakmayacak biçimde domine eden Baldur's Gate 3'ün kazandığı ödülleri almak için geliştiricilerin ciddi bir mesai sarf etmeleri gerekmiş. Geliştiricilerin o kadar çok ödül törenine katılması gerekmiş ki bir noktada bu durum oyunun geliştirme sürecini dahi etkilemiş!
Edge'e verdiği röportajda Vincke çok fazla ödül aldıkları için geliştirmenin sekteye uğradığını ve durumun devam edeceğini anladıklarında da çareyi törenlere dönüşümlü olarak farklı kişileri yollamakta bulduklarından bahsediyor. Ödüller konusunda müteşekkir olduğunu ve bunları taktir ettiğini söyleyen CEO ayrıca sürekli katıldıkları ödül törenleri sebebiyle daha duygusal olduklarını ve projeyle vedalaşamadıklarını da sözlerine ekledi.