Aydilge'den 2024'ün En Çok Dinlenen Şarkısı Cıstak'ın Yapımcısı İbrahim Tilaver'e Yanıt!

Yıl boyu merakla beklenen Spotify 2024 Wrapped listeleri geçtiğimiz günlerde açıklanmış ve Türkiye'nin en çok dinlenen şarkısı 'Cıstak' olmuştu hatırlarsanız. Ünlü şarkıcı Aydilge ise Cıstak şarkısının sözlerinden ve bu şarkının yılın en çok dinlenen parçası olmasından rahatsız olduğunu dile getiren bir paylaşım yapmıştı. Cıstak'ın yapımcısı İbrahim Tilaver ise Aydilge'yi eleştirdiği bir paylaşım yaptı. Aydilge'den Tilaver'e kapak niteliğinde yanıt geldi.

Yıl boyu merakla beklenen Spotify 2024 Wrapped listeleri geçtiğimiz günlerde açıklandı ve Türkiye’de en çok dinlenen sanatçı Semicenk olurken, en çok dinlenen parça ise Batuflex, Narco ve Era7capone işbirliğiyle çıkan 'Cıstak' oldu.

Ünlü şarkıcı Aydilge ise Cıstak şarkısının sözlerinden ve bu şarkının yılın en çok dinlenen parçası olmasından rahatsız olduğunu dile getiren bir paylaşımda bulundu.

Detaylardan burada bahsetmiştik 👇🏻

Spotify'ın 2024 Karnesi Sonucu Türkiye'nin En Çok Dinlenilen Şarkısı Seçilen 'Cıstak'a Aydilge'den Tepki

Cıstak parçasının yapımcısı İbrahim Tilaver, Aydilge'nin geçtiğimiz günlerde yaptığı eleştiri sonrasında Aydilge'yi Kiralık Aşk dizisinin jeneriği üzerinden eleştirmeye çalıştı.

İki cümle üzerine bir paragraflık açıklama yapan Aydilge'den ise İbrahim Tilaver'e kapak niteliğinde yanıt geldi. Aydilge, "Kendini sorgulamak yerine beni itibasızlaştırmak için bir açık bulmaya çalışıp, bula bula Kiralık Aşk dizisine şarkı yapmamı bulmak, oldukça acıklı bir durum." cümleleriyle başladığı sözlerini "Bir romantik komedi olan Kiralık Aşk, (Tabi ki her şeyinden sorumlu olamam, ben sadece jenerik şarkısını yaptım) genel olarak kadınların şiddet gördüğü, mafyanın yüceltildiği, para sahibi olmanın karakter sahibi olmaktan daha önemli gösterildiği şarkı ve dizlere göre çok daha masumdur." cümleleriyle bitirdi. 👇🏻

Bu içerikler de ilginizi çekebilir;

60. Yaşını Kutlayan Oscar Ödüllü Oyuncu Marisa Tomei'nin Genç Görünümü "Coğrafya Kaderdir" Dedirtti!
Transparan Elbisesiyle Çok Konuşulan Şevval Şahin'den "Göğüslerin Silikon mu?" Sorusuna Dobra Yanıt!
Estetik Operasyonlardan Sonra Değişimiyle Dikkat Çeken Ester Exposito Gülşah Saraçoğluna Benzetildi!

Popüler İçerikler

Cübbeli Ahmet Çakarlı Araçla Geldiği Etkinlikte Şeriatı Savundu: Skandal Sözlere Tepki Yağdı!
Sosyal Medyada Süren Öğretmenlik Tartışması: Az Çalışıp Çok mu Maaş Alıyorlar?
Almanya’da Noel Pazarına Saldırı: Saldırgan Suudi Arabistan Vatandaşı Bir Doktor Çıktı!
YORUMLAR
06.12.2024

Aydilge'yi tebrik ediyorum gayet iyi bir açıklama yapmış idolümsün abla 🫶🏻

Amerika, Avrupa müziği dinliyor musun? Git bayıla bayıla dinlediğin yabancı şarkıların sözlerini oku küçüğüm. Aydilge ablan tatlı kız ama saçmalıyor.

06.12.2024

Amannn her yıl yeni bir keko ünlü oluyor zaten dizolara hitap ediyor bu tipler üzerinde durmaya çok da gerek yok

06.12.2024

Erkeklerde kadınlarda artık tamamen değersizleşti. Filmlerde/dizilerde/şarkılarda kadınları değersiz gösterip, sonrada Türk kadınları vay efendim şöyle, Türk kadınları vay efendim böyle denilmeye başlandı. Aynı şekilde bütün bu platformda erkekleri dağ ayısı ve düşüncesiz, empatisiz gösterip sonra da Türk erkekleri vay efendim şöyle, Türk erkekleri vay efendim böyle diyorlar. Yani iki tarafta birbirinden iki yüzlü...

Kadınlar sanatla değersizleştirilmiyor, bu tür şarkılarda ki kadın imajı kadının cinsel kimliğine yöneliktir. Kişiliğine değil. Aynısı erkek içinde öyledir. Benzer formatta kadınların besteleri de var, şebonun şarkıları mesela öyledir. Erkek cinselliğinden yükselir şarkı. Bu işin sanat boyutu. Bu krolarda rap yaparken bu sistemi kullanıyor. Bir roman gibi düşün. Nasıl romanın karakteri varsa şarkıda da yaratılan bir karakter var. O karakter anlatılır. O karakterin gözünden söylenir. Ha, şarkıcı da o karakteri oynayabilir elbette, kendini oynayan oyuncular gibi. Yani bu sanattır. Bu gözle bakmak gerek. Aksi halde müzik dinleyemez duruma geliriz

TÜM YORUMLARI OKU (21)