Eğer bilgisayar oyunları oynuyorsanız Autodesk’in etkisi görmüşsünüzdür. Maya ve 3DS Max modelleme yazılımlarının yanında Scaleform Render motorunun da sahibi olan Autodesk, birçok oyuna imzasını atan Unity ve Unreal’a kendi markası Stingray ile kafa tutmaya hazırlanıyor.
İlk kez geçtiğimiz mart ayında duyurulan Stingray, aslında teknik olarak 2014’ten bu yanda Bitsquid adıyla biliniyordu. Autodesk Oyun Bölümü Sorumlusu Frank Delise, “Bitsquid’i pek değiştirdiğimizi söyleyemeyiz. Ancak yine de kullanıcı dostu bir arayüz teknolojisi geliştirdiğimiz için çok mutluyuz” diyor.
Stingray oyunlarının nasıl işlediğini henüz bilemiyoruz ancak şu ana kadar sızan ekran görüntüleri oldukça iyi görünüyor. Bu nitelikli görsellerin en önemli sebebi bir sanatçı, animatör ve tasarımcı gibi oyun geliştiren takımın tamamının Stingray’in her anında beraber çalışması.