Antalya Havaalanı’nda Tüm Uçuşlar Durduruldu: Sebep Elektrik Arızası

Antalya Havaalanı’ndan gerçekleştirilecek tüm uçuşlar, teknik bir sebep nedeniyle durduruldu. Havaalanına gelen uçaklar da Dalaman Havaalanı’na yönlendiriliyor.

Turizm cennetti Antalya’da, havaalanındaki elektrik sistemlerinde yaşanan sorun nedeniyle uçuşlar ilk önce saat 13.00’e kadar durdurulmuştu.

Ancak ekiplerin çalışması sorunun giderilmesini sağlamadı.

Airporthaber’in iddiasına göre, uçuş operasyonlarının tümü askıya alındı ve meydana inişi planlanan uçakların büyük bir kısmının Dalaman Havalimanı'na yönlendirildiği öğrenildi.

Bu haberler de ilginizi çekebilir 👇

Antalya'da Kan Donduran Olay! Aynı Mahallede 3 Günde 2 Ceset Bulundu
Antalya Altın Portakal Film Festivali İptal Edildi

Popüler İçerikler

Metin Zakoğlu, Murat Kurum ile İlgili Şakası Nedeniyle AKM’den Kovulduğunu İddia Etti
Nasip Olur mu Be? İstanbul Boğazı'nda "Seni Yerler" Dinleyen Adam Yalı Balkonunda Sezen Aksu'yla Karşılaştı!
Kimler Geldi Kimler Geçti'de Leyla'nın Cem'i Rüyasında Gördüğü Sahnenin Nasıl Çekildiği Ortaya Çıktı!
YORUMLAR

Antalyada kongre vardı. Bizde gitmeden önce internetten 2 asil 2 yedek ayarlayıp gittik. Malum Antalya mekanları bilmiyorsun. Neyse indik ANTALYA havaalanında. Belek Sueno bizim kongre oteli. Yerleştik. Akşam yemeği sonrası ben asillerden biriyle irtibatı kurup, hop koptum gittim kale içine. Rakı... butik otel falan. Sabah kahvaltıya gittik. Artık ben döneyim diye kalktım. Elimi tuttu, gitme dedi. Ya dedim dün bir bu gün iki ne alaka. İçimden dedim tabi, üzülür yazık. Görüşeceğiz üzülme dedim ayrıldım. Aynı gece sap arkadaşlar yemek sonrası masa da sohbet ediyoruz. Bi arkadaş var Hasan, şimdi Çocuk Nöroloğu, bu birden "olm tamam lan kabul etti" dedi. Ver bakayım dedim. Bam! Benim "gitme diye ağlayan kız" aha dedim bende kızın asiliymişim 😂 meğer kızda oltacıymış. Neyse, kız durumu öğrenince bende karar kıldı. Özür diledi. Hemen affettim, anında. Onun tam 6 yıl Antalya 1. Sıra adayı olarak seçimlerine girdim.

06.10.2023

sen ne anlatıyorsun be, haber yorumu burası ekşi sözlük değil